MakeOverJunkie

Stuff about me

Kategori: Livet

 
Jag:
1) Röker alldeles för mycket och borde sluta.
2) Jag missbrukar te i mängder.
3) Älskar gulliga sms.
4) Färgar håret alldeles för ofta.
5) Älskar att flyga.
6) Och kalla vattenkyssar.
7) Blir förälskad alldeles för ofta.
8) Men jag har aldrig varit riktigt kär.
9) Tycker att bio är underbart.
10) Fast film hemma funkar oxå.
11) Myser som fan när någon fimsar mig i nacken.
12) Och på magen.
13) Och armen.
14) Älskar kladdkaka.
15) Har jäkligt svårt för alla barn utom sötplutten och lillasyster.
16) Bor i en ganska fin lägenhet tillsammans med min mor.
17) Men önskar jag hade råd att flytta hemifrån.
18) För vi kommer inte alls överrens.
19) Tänker mycket på hur folk uppfattar mig.
20) Men i slutändan bryr jag mig inte så mycket ändå.
20) Är ingen morgonmänniska alls.
21) Så jag försover mig ofta.
22) Tycker att det sexigaste som en kille kan ha är ett fint leende.
23) Och fina ögon.
24) Tycker om att umgås med folk som förstår mig.
25) Och min dåliga humor :P
26) Är lätt MSN beroende.
27) Vill resa massor efter gymnasiet.
28) Men det lär nog aldrig hända med tanke på min ekonomi.
29) Älskar mörker
30) Men bara om det är självvalt.
31) Får ångest för ganska mycket olika saker.
32) Men jag jobbar på det.
33) Gillar killar med attityd.
34) Och som vet vad dom ska göra med tassarna.
35) Har funderat på att flytta till Spanien och plugga.
36) Och tycker det är en rolig idé.
37) Älskar att dansa.
38) Men är väl inte vidare bra på det.
39) Skulle inte ha nåt emot att jobba som bartender.
40) Eller modell kanske?
41) Men vill allra helst syssla med foto.
42) Fast har inte så mkt talang som jag inbillar mig ibland.
43) Har en irriterande förmåga att glömma allt jag verkligen måste göra.
44) Men det brukar lösa sig ändå.
45) Blir ofta arg på min Mp3.
46) Och svär ofta åt den. På spanska.
47) Svär väldigt mycket på spanska överhuvudtaget.
48) Älskar verkligen jeans.
49) Men glider gärna runt i pyjamasbyxor hemma.
50) Har inget körkort
51) Och tänker inte ta ett på ett bra tag.
52) Och det stör morsan enormt.
53) Och det stör mig.
54) Bodde i Finspång i 7 år men är ganska normal ändå.
55) Har svårt för att lita på folk.
56) Men om jag litar på nån så gör jag det enormt mycket.
57) Har svårt för skitsnack.
58) Men är sämst på att konfrontera folk.
59) Tycker om svart och vitt.
60) Speciellt om det är randigt eller rutigt mönster.
61) Fast helsvart går oxå bra.
62) Gör oftast bort mig på fest.
63) Men det kan jag leva med.
64) Har haft lila hår, i typ en dag, sen blev det rosa.
65) Men är oftast rödhårig.
66) Kan inte leva utan musik.
67) Hatar pinsamma tystnader.
68) Och umgås med folk man avskyr.
69) Läser för många bloggar.
70) Men vågar inte riktigt blogga själv.
71) Har svårt för känslor.
72) Och för att visa mig svag.
73) Är småallergisk mot vissa pälsdjur
74) Men inte mot syrrans katter.
75) Tycker inte om temperaturer under 15 plus
76) Pratar ofta innan jag tänkt efter.
77) Och stör förmodligen en hel massa folk.
78) Älskar snöbollskrig.
79) Och vattenkrig
80) Och åka karusell.
81) Hatar att behöva lämna folk jag tycker om.
82) Är enormt lat när det gäller träning.
83) Men tycker det är skönt när jag fått arslet ur vagnen.
84) Tycker om att lyssna på folk som nynnar och sjunger för mig sådär lite halvhögt.
85) Är rädd för att visa hur mycket jag tycker om folk.
86) Har fått för mig att alla jag gillar/älskar inte finns
87) Är hemskt paranoid i perioder.
88) Tycker om att sola.
89) Men blir röd direkt.
90) Kan vara självdestruktiv.
91) Men det går över.
92) Har lätt för att gå ner i vikt.
93) Dricker helst Malibou con Piña när jag ska festa.
94) För det är lika med många fina minnen.
95) Men det brukar bli mest vodka och öl.
96) Och det funkar det med.
97) Älskar vitlök i alla former. mmm...
98) Och min zebrafilt som jag sveper in mig i när allt blir för jobbigt.
99) Är trött på livet
100) Är högerhänt
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: