MakeOverJunkie

Lördagens fynd

Kategori: Second Hand

I fredags åkte jag och sambon ner till Småland för att hälsa på hans föräldrar en snabbis. Väldigt trevligt. Ännu trevligare är att jag i vanlig ordning fick springa i mina favorit secondhandbutiker. Självklart hittade jag lite grejer.



En stickad tröja. 35 kronor. Funderar på att färga den röd eller kornblå.



En skinnjacka för 40 kronor. Inte speciellt snygg men det spelar ingen roll eftersom jag ska klippa sönder den och sy saker av skinnet. Bland annat planerar jag att göra ett fodral till mitt pass.

Och så blev det en väska också. Jag tror att det är äkta skinn men inte är hundra. Oavsett så gillar jag den skarpt!



Sen blev det självklart en hög med böcker också. Jag kan inte låta bli när de bara kostar en krona styck! Nästan gratis ju!

Nu ska jag ta min fina väska och åka och hälsa på min älskade mormor en stund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: