MakeOverJunkie

Because i'm worth it...

Kategori: Livet

Vita 15kr. Svarta 38kr. Lätt värt det!
 
De här fina solglasögon inhandlades idag på Lindex slutrea för att fira att utbildningens sista tenta är skriven. No more panik-tenta-plugg!
 
Jag tror dessutom att det gick ganska på tentan bra så bara därför fick två vackra hattar (varav en enorm solhatt!) och en underbar kornblå halsduk också följa med hem. Bara för att jag är så bäst. Med halsduken var det verkligen kärlek vid första ögonkastet och den kommer vara så snygg tillsammans med min skinnjacka i vår! Tyvärr blev alla bilder på ovan nämnda fynd skitdåliga så för tillfället får ni helt enkelt använda fantasin och tänka er två vackra hattar (varav en är en enorm solhatt!) och en underbar kornblå halsduk ^^.
 
Som kompensation för besväret kastar jag in bilder på två av ringarna jag köpte förra veckan. Vassego, slit dem med hälsan!
 
Typ 20kr på Glitters rea.

Samma här om jag inte minns fel... 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: