MakeOverJunkie

Ordning och reda, pengar på fredag?

Kategori: Livet

Igår låg ett paket och väntade på mig när jag kom hem. Oh happy day! Hur kan det förövrigt vara så spännande med paket trots att man redan vet vad som är i?
 
Anyway... 
Jag har länge haft problem med min något röriga smyckes- och sminklåda och det har varit komplett omöjligt att hitta det jag letat efter. Ja, ni ser ju...

 
Så för några veckor sen fick jag nog och hoppade in på Ebay och slängde iväg en beställning på en hållare för armband. Och se så bra det blev! Ordning och reda, visuellt och bra etc etc. Allt enligt (lean)konstens regler. 5S FTW!

 
Nu återstår det bara och se hur sambon reagerar på mitt lilla tilltag. Jag tror inte att han har sett det än för det hade jag nog hört något om, haha. Han är av den något mer minimalistiska skolan och vill helst ha så lite saker som möjligt framme. Jag kan vara totala motsatsen till det när jag sätter den sidan till.Egentligen är det ett under att han står ut med mig och alla prylar, klädtrasor och diverse projekt som jag släpar med mig hem (♥ u). 
 
Det ska bli så skönt när vi köper hus och jag äntligen kan skapa det där pysselrummet som jag längtar så hett efter. Och det tycker nog Albin också då slipper han ju se allt skräp jag samlar på mig, haha!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: