MakeOverJunkie

Sista onsdagen i januari

Kategori: Livet



Mammamat ♥

Bidde hembjuden till mamma på lunch idag och det bangar man ju inte på i första taget; hemlagad mammamat är ju den mat som smakar allra bäst! 
 
 
Köpte med temlor på vägen dit. Årets första för min del. Funderar lite på om man ska försöka sig på att baka egna kanske? Fast med tanke på hur mycket jag redan har på min vill-göra-lista lär det nog bli aktuellt lagom till jul. Kanske nästa år...


Förutom göttig mat och trevligt sällskap fick jag helt oprovocerat två t-shirts av mamma. Båda är jättefina men den gråa blev direkt en favorit och ska nog banne mig få följa med till skolan imorgon. 

Nu ska vi se om jag och sambon kan bestämma oss för om vi ska gå och handla eller åka och handla. Big decisions!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: