MakeOverJunkie

Världens bästa födelsedagspresent!

Kategori: Livet

 


I 25-års present fick jag den där systemkameran som jag så länge velat ha. Min underbara sambo hade i lönndom gått och köpt en Canon EOS 600D och ett extra objektiv. Chocken vid paketöppningen var total och allt jag fick ur mig var "No way?" och ett stort fånleende. 

Har tagit lite bilder sen dess, dock har jag inte kommit så långt att jag vågat gå ifrån auto-inställningen än. Känner att jag gärna vill läsa igenom manualen ordentligt först och tyvärr har jag inte riktigt prioriterat det under ledigheten. Har mest sovit, läst böcker och tagit det välbehövligt lugnt. Allt för att samla energi inför sista rycket i plugget. Som förövrigt börjar på måndag. Bläh! 

Nu ska jag nog sticka lite, har massor med UFO's som behöver avslutas. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: