MakeOverJunkie

Det kom ett paket...

Kategori: Naturlig hudvård

 
 
Min första beställning från Bodystore kom idag. Grymt snabba dom är! 
Oljorna ska bli spännande och testa, speciellt morotsoljan. Hoppas på att den ska kunna funka som dagkräm nu i vår eftersom den tydligen ger huden lyster och en lätt guldbrun ton utan att kännas fet.
 
Duschkrämerna från Weleda ser jag fram emot att använda, de luktar ju gudomligt (speciellt den med havtorn. I ♥ havtorn). Blir dock sparsam användning eftersom min hud uppenbarligen föredrar oliv- & avocadoblandningen jag kör med. Sist men inte minst blev det ett shampoo från Urtekram med Rasullera men det kommer jag vänta med att testa eftersom att jag nyligen köpte ett shampoo från Trust in nature som jag vill testa klart först (lär dock inte dröja länge, TiN är fruktansvärt odrygt). 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: